Yesterday

Tog som sagt bussen runt 1 tiden till skolan igår. När vi började rulla in mot Impala såg det ut att vara rugby matcher på hög nivå så när jag kom till skolan lurade jag med Hanna och Maja på rugby. Fett värt. 17 kronor senare hade vi träffat en grabb vid namn Curtis som spelade i team Homeboys.. Vi blev medtagna till Homeboys läktare, hälsade på lagkapten Oscar och vi hade fixat några nya kompisar. Pratade med Curtis om Sverige och svenskar och han förstod inte att det kunde vara så märkligt att börja prata med en främmande människa i Sverige på det sättet som vi börjat prata med honom, det var ju liksom normalt. Ja, i Kenya men inte i svenneland. Därav en anledning till att jag gillar Kenya. Allt behöver inte vara så himla bökigt jämt och ständigt. Vi glömde kolla på matchen men den var säkert bra. 
Efter rugbyn gick vi en snabbis till junction för att handla innan vi knallade tillbaka till skolan och åt middag och därefter körde tagg inför kvällens utgång som för övrigt var väldigt rolig. 
Hade ingen kamera så bilderna står www.enmaja.blogg.se för!

Charmerande bild.... Jag och Majis ♥

Hanna och Curtis ♥
Dom vann tydligen sin match som vi råkade missa.....
 
Att man då aldrig tröttnar på detta placet.

2012-09-09 | 15:39:06 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback