Long time

Länge sedan sist och egentligen har jag en massa att berätta om de senaste dagarna! Men har haft fullt upp hela tiden, känns som nu är första stunden som jag ligger still och inte gör något alls... Är hemma hos Hanna och vi ska snart börja göra tacos! Super. Känns som att jag tar och berättar om allt vi gjort när jag får tag på lite bilder från den senaste tiden! Allt blir så mycket roligare då. Men allt rullar på och jag har det bra, skolan går bra den också! Hej svejs


2013-01-24 | 15:36:52 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mammi

Låter härligt att allt är bra och att ni har det bra. Vilken fiiiiniiiis Hanniiiisss//Kram till er båda från mamma

2013-01-24 // 18:33:21
» Anonym

Vad bra att ni har det bra och att skolan också går bra fin bild hambos kram tilll
Er båda mormor

2013-01-24 // 23:40:03
» Anonym

Det skall vara Hannis förstås

2013-01-24 // 23:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback