Yo

Gud vad länge sedan sist insåg jag nyss! Har haft fullt upp med både skola, plugg och fritid! Börjar inse att jag på nytt snart måste lämna Kenya och börjar få lite små-panik. Vill verkligen inte. I helgen drar jag till Diani, som ja längtar! Och nästa torsdag får jag träffa Axelina och Gabbi, och som jag längtar till dess!!! Ska bli så himla roligt. Livet är faktiskt ganska mycket på topp just nu. Skola är som vanligt inte den roligaste men hyffsat lugn och plugget jämt fördelat, man likes it!
Sitter och pluggar matte at the moment och på fredag religions prov sedan looov! Mitt sista lov i skolan, sjuuuukt. Sist påsklovet på 13 år. Var tog tiden vägen?
Vet inte riktigt vad jag babblar om just nu, tror mer att det är så att jag inte har sånt sug på att gå tillbaka till Matteboken... Men den kallar, och lika så min tvätt! Attans den hade jag glömt. Hej då!


2013-03-18 | 19:21:13 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kenya guiden

Diani är så himla vackert!

2013-04-21 // 02:07:24
» Robert Sundkvist

Hej Manda,

Det var ett tag sen, hoppas allt är bra!
Lite sent men bättre det än inte alls!

Stort grattis till dig!

Har du gjort ngt. kul på födelsedagen!?

Hoppas på att vi får en möjlighet att ses innan du som jag antar åker ut till UTÖ.
Glöm inte ta med ditt betyg så får vi se vad som händer sen..

Många kramar Morbror Robban

2013-05-01 // 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback