12 skoldagar kvar, av 13 år

Jag insåg nyss att jag endast har TOLV skoldagar kvar, 12 skoldagar av 13 år. Därmed fick jag smått panik och kände att jag behövde dela med mig av detta! om exakt 19 dagar tar jag studenten. Just nu simmar jag i plugg och förstår inte att jag om tre veckor är fri, friiiiiiI! I alla fall för ett tag. Detta är sjukligt. Kan inte riktigt finna ord. Ufff! 
Detta betyder även att jag har en helg i Nairobi sen helgen efter det åker jag till Lamu, fredagen därpå tar jag studenten, sen åker jag till Diani och sen har jag tre dagar i Nairobi och mitt älskade Kenya innan Sverige. VAR F**  TOG DETTA ÅRET VÄGEN? 
 
Får även panik över att jag spenderat de senaste helgerna lökandes hemma, vilket känns fel. Men har inte mycket till val med allt detta plugg. Som jag inte ens tar tag i vilket slutar med att jag ligger i sängen och får ännu mer ångest att jag inte tar vara på tiden. SKÄRPNING, och ändring. Punkt. 

Blir nog en Kibera imorgon innan skolan, detta håller inte!
 

2013-05-12 | 15:06:15 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Skärpning som du själv säger det måste funger är ju snart över lycka till kramar mormor

2013-05-12 // 19:50:05
» Anonym

Skärpning som du själv säger det måste funger är ju snart över lycka till kramar mormor

2013-05-12 // 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback