City Tour

Idag har vi varit på City tour i Down Town - shopping runda! Det var kul. Jag och Hanna köttade galet och nu är vi ett steg närmare fulländade afrikaner! Köpte 2 skitfula klänningar och till de varsin safari-hatt som vi ska ha i Masai Mara nästa vecka!
Fett snygga tjejer
Bästa med hela klänningen var lätt pärlorna, så hiiiiiiimla fina!
Man kan ha hatten på två olika vis. Superpraktiskt!
Min Ubercoola safari-hatt! 

Vi var även på City Market för första gången, dock var mina pengar slut så jag kunde inte handla mer men vi träffade många trevliga människor. Bland annat Livingstone och Peter som sålde giraffer och elefanter gjorda av 350 år gamla träd. Tillsammans sjöng vi lite och snackade om livet. Vi träffade även Irine och hennes kompanjoner, snackade lite Swahili och dom påstod att vi i Sverige är långsamma, förstod inte riktigt vad hon menade när man får stå i kö typ en kvart när man ska handla och har 2 personer framför sig...

Nu ligger vi ett gäng och chillar vid poolen, gilla Afrika!

2011-09-17 | 15:02:34 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback