25 augusti

Har lyckats förstöra designen på min blogg så den ser lite konstig ut för tillfället, ska försöka fixa den imorgon så blir allt säkert bra igen!
Jag har i alla fall varit iväg nu några timmar och kom väl hem för cirka en timme sedan. Hade ju väldans tråkigt där ett tag men sedan ringde Christoffer och frågade om jag skulle med honom, hans låtsasfader Ola samt Ellen och Victors pappa (som jag glömt namnet på) och käka middag, sagt och gjort. Blev upphämtad strax därefter och sedan var meningen att vi skulle åka till en sushi restaurang och äta sushi men den hade stängt. Istället åkte vi hem till Ola och Christoffer, hängde där ett tag innan vi tog oss in till Westlands för att äta på 'stans bästa' indiska restaurang! och gott var det. Vi beställde in en massa smårätter, naanbröd och ris som vi delade på. Speciell smak men gott, och trevligt. Bjuden på maten och skjuts hem fick jag också, en redig fest! Nu har jag precis duschat och gör princip ingenting. Imorgon ska jag hem till familjen Brandt på fika och kaffe (inte för att jag gillar kaffe men i alla fall.....)! 
Ska försöka hinna med lite bilder också, har blivit en nedrann massa text den senaste tiden så bilder behövs för att liva upp stämningen lite grann! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är en bild från början av förra året utanför skolan. Min gud vad tiden går snabbt!

2012-08-25 | 20:40:42 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hej Manda roligt att läsa det du skriver är det kul att vara tillbaka??? Hoppas det varmt och skönt och många nya är ni lika många som förra året?? Ha det fortsatt bra tusen kramar mormor

Svar: Det är jätteroligt att vara tillbaka! känns bra! Ja vi är lika många som förra året så det är roligt, nu har man lärt känna alla nya också så det är kul! kram
mandaqv.blogg.se

2012-08-25 // 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback