13/3

Igår låg internet nere helt och hållet så det vart varken bloggande eller pluggande vilket var irriterande. Jag gick i alla fall i skolan 11.10-14.50, därefter vart det två biljardmatcher och sedan en snabb sväng till Junction för att köpa Chorizo och tandkräm, glömde dock tandkrämen...
När jag kom hem igen var det snabbt ombyte och sedan en timmes tennis, skönt som bara den!

Idag, tisdag, är det varmt som bara den ute! helt seriöst 35 grader eller nått vilket jag inte klagar på det minsta, hoppas smått att regnperioden aldrig ska komma! Klockan 14.45 ska jag, Amanda, Hanna (som  kommit tillbaka från Elfenbenskusten nu!!!!), Axelina och Johanna åka med skolbussen hem till Julia där vi ska ha pizza- och Wii(tv-spel) kväll! man får nämligen 2 pizzor till priset av 1 på pizzaInn varje tisdag så vi kände att lite fest i vardagen inte skulle sitta fel. Nu har jag snart spanska så måste springa iväg och hämta mina böcker och sedan directamente till el clase.

JUSTE, fick reda på mitt SvC betyg idag också och jag fick MMMMMVVVVVVGGGG! Vart fett glad! Var helt säker på att jag bara skulle få VG sen skrev jag MVG på sista uppgiften och mellan VG och MVG på mitt senaste tal så käre Åsa gav mig MVG i slutbetyg. RIKTIGT SKÖNT för trodde verkligen inte att jag skulle få det!!! så nu är jag glá som en kexchoklá!! tjohej nu har jag bråttom som vanligt........
Två till bilder från National Park tagna från Mandzink!

2012-03-13 | 11:56:36 | Kenya 2011/12 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Hej bästa Manda,

Bra jobbat med SVc betyget, du är bäst.....

Ha en mysig pizza och wii kväll med tjejorna.

Puss & kram från mammi <3

2012-03-13 // 12:37:37
» [email protected]

Bra jobbat, Manda fortsätt så. Glad för din skull. Kram ha det bra mormor

2012-03-13 // 14:27:44
» Emelie

BRAA MANDA! MVG fan va duktigt av dig!!

2012-04-04 // 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback