Akon

Gårdagen och Akon var riktigt rolig. Vet egentligen inte vad som hände, kvällen var galet lång men roligt var det, fick dock inte träffa Akon men men... Skulle egentligen kunna lägga ut lite bilder och låta bilderna tala för sig själv men alltid lite roligt med text! Kvällen började hur som hemma hos Moa där vi lagade pasta/pesto och gjorde drinkar sedan satt vi uppe på hennes takterass och taggade innan vi åkte och mötte upp resten av skolan. Hängde local bar (bästa) och vid halv 10 någongång tog jag, Moa och Elvira en taxi till Carnivore, en resa i klass! 
När vi kom fram började det SPÖREGNA vilket det fortsatte med heeeeela kvällen, hade lera upp till knäna och mina vita converse är knappast längre vita. Genomblöt var jag också. Akon var typ 1 timme sen också men det var kul i alla fall. På nått vänster som jag inte riktigt har någonaning om kom jag i min ensamhet in i VIPen och hängde resten av kvällen där med mig själv och Camp Mulla, feting fest! Något annat som borde skrivas i i alla fall årsboken är att svenska skolan fick vara ute till efter klockan TVÅ! vad tusan hände där? LYCKAD KVÄLL är allt jag kan säga sen låter jag bilderna tala för sig själva...
HAHA några av dom jag hängde med i min ensamhet.... Trevligt värre

2012-10-28 | 20:07:56 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback