Toy

Idag har jag varit på Toy vilket var allt för roligt och allt för länge sedan sist. Köpte 3 klänningar, en byxdress och 2 toppar för sisådär 100 kronor! Juste, köpte även en till klänning som råkade vara BIG MAMA x1000 men det gör inget för den kostade bara 70 öre! Träffade även min rafiki (kompis) i partyståndet och det var roligt, hon hade saknat mig... Sen råkade klockan bli mycket så fick ta en taxi hem efter halva vägen, han var bror, fick nummer och hela köret! Alltid bra i nödfall. Nu sitter jag och väntar på att PO och Stefan (deras kompis från Sverige) ska komma hem och då ska vi ut och käka tror jag, trevlans! Faiza har nämligen tantkväll så jag har blivit instängd på rummet och får inte vara med, inte lika roligt. Aja, kanske ska ta och göra lite nytta så som plugg....... Tre dagar till kusten, crazy-bananas! 
Av någon obegriplig anledning saknar jag Mt. Kenya fasligt mycket. Saknar att sova i tält och gå i ball natur på dagarna, vara smutsig och tro att man är fräsch, äta äcklig mat och uträtta(...) sina behov till skogs. Känna att man fryser en aning och nå en topp! Nää, jag saknar det. I alla fall lite. 

2012-10-10 | 18:10:48 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback