Matematik

JAAAA!!! Fick nyss ett mejl av min mattelärare Lars som meddelade att jag fick godkänt på mitt 4-timmars mattenationella C prov jag skrev i fredagsförmiddag! Detta betyder att jag är godkänd i kursen och slipper att plugga matte på ett bra tag. Ingen mer derivata, logaritmer och grafiska kurver hit och dit. Tack och bock för det!
Nu sitter jag och hetspluggar till mitt SISTA biologiprov som jag har imorgon. Eftersom hela förra veckan gick åt att plugga in formler hit och dit så fanns ingen tid till biologi vilket betyder stress söndag. Har suttit i timmar och är inte mycket klokare för det. Reptiler, forntider och miljöanpassningar vill jag faktiskt inte läsa mer om, sådeså. 

2013-05-12 | 19:22:35 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Bra Manda att du klara matten, köpa på det är ju snart över lycka till kram mormor

2013-05-12 // 19:48:04
» anne-sofie

Du kommer att sakna Kenya jag kommer att sakna din blogg. Jag har ju fått känna mig lite delaktig i Dina äventyr tack vare den.Välkommen hem. / Anne-Sofie

2013-05-13 // 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback