Fredag

Just nu ligger jag på en av solstolarna (i skuggan) och ser på när Hedvig och Nina är duktiga och simmar, men det är fett kallt så jag skippade den delen. Tidigare idag var vi på Impala för att vi skulle ta massage men det fanns inga tider lediga så vi drog till ett skit konstigt köpcentrum och hamnade i värsta creepy rummet med bara afrikaner där dom också hade massage men man kunde bara ta en åt gånget vilket kändes fett läskigt så vi strunta i det. istället drog vi till Java och drack sjukt goda milkshakes! värt.
Min fina ring jag köpte igår, 15 spänn typ

Gabbi som spelar tennis

Nina och Hedvig

2011-08-26 | 16:53:04 | Kenya 2011/12 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mari Karlstrand

Hej Manda!



Låter helt fantastiskt att vara i Kenya!

Här hemma är det dax för fredagsmys. Imorgon kommer Malin och Sofia till U-a för lite party och på söndag ska vi fira Filip som fyllde 12 år i måndags. Ser framemot att följa ditt år i Kenya via din blogg.

Ta hand om dig!



Kramar Mari med familj (Uppsala)!

2011-08-26 // 17:40:53
» Anonym

Manda är försiktig,så det inte händer något får ni gå hur ni vill? Jag trodde det var restrektioner för det tänk att de kan lura er. Bra att ni gick därifrån är alltid fler när ni skall göra saker. Ha det nu så bra och tänk dig för det är inte samma tänk hos dem som vi har här älskar dig p.s har det gått bra p lektionerna hoppas det kram mormor

2011-08-26 // 18:39:54
» Robban, Mia & Små kusinerna

Tjena Manda,



Kul att läsa bloggen kolla bilderna, låter som att du har fixat en del kompisar och att det på det hela verka kanon bra, lugn det kommer bli varmt så du behöver inte vara orolig jag lovar.

Hur går det med plugget är det svårt eller är det lättare än du tänkt dig??

Själv har jag varit ute och paddlat i skärgården hela helgen och är helt slut så nu väntar sängen för mig. Markus har haft sin första fotbollsmatch för denna säsong och han var jätteglad för det gick bra.

Klara kör sitt race med alla tjejer i klassen, nu till helgen skall hon få ha sitt efterlängtade kalas laserdomkalas.



Ha det bra så hörs vi!



//Robban

2011-08-28 // 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback