Hört

Idag har jag varit fett hörtig. Jag och ett gäng andra personer har varit ute och joggat med några Kenyanska marathonlöpare vilket var sjukt jobbigt. Vi sprang runt i city och allt man andades in var avgaser och luften är jätte tunn här eftersom att Nairobi ligger så högt upp. Vilket betyder att det blir mycket jobbigare att andas vilket verkligen kändes. Vi sprang ca 5 kilometer, alla var helt slut men det ända den jobbiga marathonsaken säger är: "it wasn't so far..." nää men jag höll ju bara typ på att dö.
Efter lite styrka och stretch får jag för mig att vara med på 1 timmes Yoga som började precis efter, sagt och gjort. Och jag kom fram till en sak, yoga är sjukt med jobbigt. Men jag klarade det och nu efteråt är livet på topp!
Puss

2011-08-29 | 17:59:54 | Kenya 2011/12 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Evabritt sundkvist

Manda det är så underbart att få denna info från dig mormor är jätteglad att jag kan vara delaktig i din dag vad det är mycket som händer. Ha det fortsatt bra älskar dig kram mormor

2011-08-29 // 19:13:59
» Mamma

Grymt jobbat bästa Manda. Fortsätt så....försöker komma i form här hemma med. Har aldrig vägt så mycket som jag gör nu förutom när jag var gravid med dig då:)) usch och fy inte kul! Puss på dig

2011-08-29 // 22:25:13
» Tittiloran

Heja Mandis!Tänk vad mycket spännande du har fått uppleva och tänk så mycket mer som väntar. Håller på att peppa Kalle att åka med Johan. Massor av kramar från ön :)

2011-08-30 // 09:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback