Lucia

Igår så spelade vi kubb i eftermiddagssolen. Vem vann om inte jag? 4 gånger på raden. Man är väl kung så att säga.
Idag inleddes morgonen med nudlar, pepparkakor och lussetåg. Bra start på morgonen vill säga. Såg på film på engelskan, chillade på svenskan, hade lunch, satt vid poolen på geografin och lyssnade på redovisningar på spanskan, soft dag. Efter skolan skulle Amanda tvätta mitt hår med poolslangen, slutade med att jag klippte håret. Fast bara topparna, riktigt stiligt. Sedan var det tidig middag, uppklädnad och sedan rush till bussen för att åka till Svenska ambassadhuset eller var fasen vi var för att se på lucia-tåg.
Snacka om bra ställe, fanns pepparkakor, lussebullar, läsk, knäck, glögg, is-choklad, ja allt du kan tänka dig för inga pengar!! JA, jag har ont i magen. Men luciatåget var fint och ambassadören bor fett fint. Asstor tomt som man kunde chilla runt på med pool och allt. Kan väl inte påstå att julkänslorna infinner sig på högsta nivå när man firar lucia i klänning runt en pool. Men det var mysigt och en jädrans massa svennebananer.
Hur har er lucia firats?

Hanna och Malin <3

Stiliga tjejer

Mys

Rektor Frankel tillsammans med hans fru


2011-12-13 | 19:55:49 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback