December och strålande sol!

Idag är det måndag och jag är ledig. Det är nämligen någon flummig helgdag här så vi är lediga från skolan vilket är mer än skönt. Ligger just nu vid poolen och schteker, vilket jag gjort den senaste veckan och dagarna... Superskönt! Har precis flyttat mig in i skuggan för det är fett med hett.
I lördags var det den årliga nobelfesten, vilket vi även firade på boardingen med nobelmiddag. En trevlig kväll som sedan avslutades på Casablanca. Här kommer lite bilder från middagen:
Igår låg vi hela dagen vid poolen, asskönt. Vet egentligen inte vad jag ska skriva för allt jag gjort är att chilla vid poolen och princip inte gjort ett piss. Så kände att jag lägger ut lite bilder som jag tog nyss som representerar mitt tillstånd just nu och de senaste dagarna. Enjoy.
Fattar inte hur snabbt tiden går, om 5 dagar är min käre syster, mamma och mormor 10 minuters gångväg från mig. Galet. Plus att den här veckan kommer gå jättesnabbt och jag har bara 2 inlämningar!
Såhär ser min vecka ut:
Måndag - ledig
Tisdag - Lucia, hem till svenska ambassaden/residensen på feeeeezt och fira lucia
Onsdag - Ryktas om att alla på boardingen ska ut och äta på restaurang!
Torsdag - JULMIDDAG, julbord och grejer + en massa uppträdanden
Fredag - JULAVSLUTNING MAAAAAAAN! ut och fira!
Lördag - Träffa min käre familj!!!
Ja, jag ser fram emot denna vecka! och har en känsla av att den kommer gå fort! Nu ska jag fortsätta njuta av denna dag! Ryktas om kubbspel och vattenvolleyboll.


2011-12-12 | 12:06:41 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Robert Sundkvist

Tjenare,



Long Time...men nu kommer det några rader.

Igår hade vi lilla julafton här på Ekerö.

Det var kul att få ihop det innan dom åker ner till dig.

Så det var mycket snack om det.

Sjukt kul att se att du trivs så bra och fortfarande lika kul att kolla in bloggen.

Ha det bra nu så hörs vi snart igen!



För säkerhets skull!!!



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!



Morbror Robban



PS!



Klara, Markus & Mia hälsar också!

2011-12-12 // 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback