Julmys

Julstämningen är på hösta nivå. Till och med i Afrika kan man uppnå julstämning. Det har pimpats i Zebra och ett träd har klätts. 
Första advent jaooo!
Jag och Malin har även pimpat vår korridor så det sjuuuuder om det! Så jäkla mys alltså. Folk har kommit in och ut hela kvällen och varit helt till sig för att det är så mys-mode. Det är glitter, pärlor, blinkande lampor och Helge är på plats, kan inte bli bättre. Julkänslan börjar komma till Kenya också må jag säga, och jag har inte fått det minsta plugg gjort för jag har städat och julpyntat så det är bra.
Ser serri inte lika mysigt ut på bilderna men i verkligheten är det fett mysigt! Nu har vi även fixat en ljusstake och grejer så det är mys-mode på högsta nivå!

2011-11-27 | 21:10:02 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback