Krokodilfarm jao

Idag har vi gjort något som man inte brukar göra på en dag som första advent, jag har gosat med krokodiler. Men det var kul. Här kommer några bilder på krokodilerna, dom var fett läskiga och galna. 
Fanns även sköldpaddor där som vi fick hålla i. Dom hade inga namn så vi döpte dom till Sverige och Köttbulle. Detta är köttbulle för han var tung och tjock.
Förutom att ha gosat med krokodil ungar så har vi käkat krokodil hamburgare. Dock visste vi inte det förens efteråt. Jag och Hanna satt hela tiden och konstaterade att det var ett sjukt gott kött och att det smakade extra mycket. Krokodil är med andra ord jäkligt gott, godare än att kolla på.
Vi drog även på en julmarknad som fanns där. Det var nice men jag hade inte råd att köpa något, det var onice. Nu måste jag ta och plugga för den här veckan är inte rolig någonstans när det gäller plugget. Kommer bli en vecka isolerad på mitt rum. Kul.

2011-11-27 | 16:11:16 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback