FREEEEDAG

För att sammanfatta min dag kort och enkelt har jag varit på en krigskyrkogård för att kolla på gravar från personer som förlorade sitt liv här under andra världskriget, intressant. Kyrkogården var fett fin, förvånad tjej. Sen har jag även vart hemma hos Maxi med Axelina och Johanna och kollat på hans två veckor gamla lillebror Sam. Sötaste ungen ever. Gosade med honom ett tag och drog slutsatsen att jag kommer hänga hos Max ett tag framöver...
SÖTASTE UNGEN NÅGONSIN!!!

2012-04-27 | 18:28:40 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Gud vilken goding....hade pussat ihjäl mig. Förstår att du kommer hänga där./ kram mammi

2012-04-27 // 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback