Rafting

Exakt det här har jag gjort hela dagen.

2012-04-21 | 18:25:16 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Vet exakt hur det känns imagen mormor gjorde detta på Bali för många år sedan jättläskigt tyckte jag hoppas ni hade kul kram mormor

2012-04-21 // 19:09:46
» Robert Sundkvist

Hej Manda,



Hoppas allt är bra med dig.

Det ser ju ut som om allt är kanon, jag fattar inte att tiden gått så fort bara.

Snart kommer du hem och bloggen om Kenya tar slut, vad skall jag göra då??

Det är kanon att få läsa om alla dina äventyr och händelser.

Kanske det blir en blogg om UTÖ och vad som händer där under sommaren, vem vet.

Och du fortsätt skriv och fota det är underbart att se och läsa ibland känns det som man själv är med.

Keep up the good work!



Kram morbror Robban

2012-04-30 // 07:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback