Regnet har kommit...

Som rubriken lyder bröt regnperioden ut idag. Precis innan lunch och lagom till att alla lektioner slutade började ett hällregn utav dess like utbryta. Efter att ha gått cirka hundra meter (från lektionssalarna till maten) var du rent ut sagt dyblöt. Det vart dessutom iskallt i luften så idag vart det första lunchen inomhus på väääääääääldigt länge. Vill inte ha regnperiod, det känns deprimerande. Det får gärna regna på kvällarna men inte på dagarna! Punk slut va. Det klarnade i och för sig upp på eftermiddagen så det vart en långpromenad med Axelina innan jag avslutade med en timmes tennisträning tillsammans med Emily. Fun, fun.

Efter middagen spårade jag, Amanda och Malin ut i en av lektionssalarna. Meningen var att vi skulle plugga inför spanska provet imorgon men vi roade oss istället med att sätta på gammal musik på högsta volym i högtalarna och stå och sjunga samt dansa på borden. Fråga mig inte varför men kul var det. Det är sådana kvällar som jag kommer sakna när jag kommer hem. Att man alltid har lika roligt här är tusan ofattbart, egentligen.
Om 60 dagar är jag hemma, vill inte!

2012-04-02 | 22:23:45 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback