FREEEEEEDAG

Idag är en mycket bra dag, för idag är det fredag! och det är sol. Om 10 minuter börjar min sista lektionen sedan blir det ART OCH FREEEEEDAGSFIKA! Vi har taggat hela dagen! Funderar på en chokladmousse, muuuuuums. För jag tränade igår och det var ju bra.

Ikväll lutar det mot bio eller bowling, får se vad vi gör. Imorgon är det i alla fall vattenland och på söndag är det BBQ med skolor från bland annat Rwanda, Uganda och sen är Viktor Rydberg från Sverige här också, fest. Rolig helg må jag säga. Och nästa vecka fyller Malin 18 barre och veckan efter är sista skolveckan sen är det lov och då blir det MOOOOOOMBASA! Nice med lite schteek på stranden och så.
Nu måste jag gå, hade bra kära vänner i vinterlandet långt där borta i fjärran!

2012-02-10 | 11:53:04 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback