La helga

Igår var det exakt 6 jävla månader sedan jag åkte hit. Känns helt sinnessjukt galet. Kändes som om det var förra helgen vi exempelvis var på sturtsfarmen och red struts, men det var inte en vecka sedan utan ett helt halvår. Jag blir rädd över att tiden går så snabbt.
Vi firade det hela med att åka till Simba vilket var fest. På dagen så chillade vi vid poolen och solade lite granna, kändes som det var en evighet sen... Vid 3 drog vi till junction och handlade nudlar och vårrullar och sedan gick vi till Impala där det var rugbymatch samt så körde grabbsen fotboll mot franska skolan så vi var stark hejarklack.
Nu sitter jag utanför matsalen och har ångest över att jag borde städa mitt rum och ta tag i mitt hav av plugg. Känns sådär. Men solen skiner i alla fall och det blir man glad av, alltid något! Sen har Svenska C slutat vilket är suuuuuuuuperskönt. Slutar nu tidigare på måndagar, sovmorgon på onsdagar och slutar 12 på fredagar, DÖÖÖÖÖÖR AV LYCKA LITE SMÅTT SÅDÄR!
Senaste gången vi var på Simba! Dansade lite på scen med någon känd kenya-snubbe!

Två bilder från Malins födelsedag som Amanda tagit, mys-mode när vi sjöng!

2012-02-19 | 12:30:42 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback