Onsdag

Idag var jag och Amanda på massage, vi kände att vi var värda det efter Mt. Kenya. En timmes Deep Tissue och det var för fasen plågeri rakt igenom! För det första är jag oerhört kittlig och för det andra kan jag inte påstå att massörskan inte var speciellt sen i farten att ta i. Trodde seriöst att jag skulle dö vissa stunder. Men nu efteråt är det väldigt skönt så värt smärtan var det!
Annars har jag inte gjort mycket mer än att vandrat till skolan och kört några parti biljard. Slängde även ihop några tuggors chokladsmet på håltimmen med Maxi, Christoffer och Julia, smask!
Fick även reda på att jag har nyhetsredovisning i övermorgon på samhällen och det kom som en smärre chock. Inte roligt någonstans. Så nu sitter jag och letar efter en internationell nyhet och kan kopplas till dåtid och nutid, går sådär. Jag känner att jag hellre uppskattar lite helg framför skolan...
Bara 16 dagar (var det någon som sa) sedan SPORTLOV!!!! och då blir det för övrigt Mombasa! l ä n g t a r

2012-02-08 | 19:16:37 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback