19 januari, redan.

Ibland rent ut sagt hatar jag detta internet. Skrivit värsta inlägger, trycker på publicera, "hej du gamle filur du har inget internet" allt försvinner... Och nej det är inte första gången det händer. Men...
Jag har varit på mattestuga inför provet nästa vecka, inget att hänga i julgran. Haft en inställd Naturkunskap lektion som gav en timmes hål plus en massa instuderingsfrågor, mindre kul. Ätit passion fruits och diskuterat den nya färgen i Zebra, senapsgul, vi tycker sådär. Startat upp min Iphone som varit avstängd i fem månader. Bortsätt från allt damm funkar gamla Bettan galant!
Nu ska jag publicera detta och hoppas på det bästa. Sen blir det Bamba, peace out.

2012-01-19 | 20:17:15 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback