Fredag

I fredags skulle vi ta en lugn kväll eftersom vi skulle upp 06.15 på lördagsmorgonen så jag, Amanda, Hanna och Johanna bestämde oss för att åka till Junction och äta middag, suuuuushiiii! Efter avslutade vi på Art Cafe med efterrätt. Har nyss insett att Artan har världens godaste chokladmousse och den är fett billig! Supermysig kväll. Vid 10-tiden ringde vi skolan så att dom kom och hämtade oss, men i bilen tittar jag och Johanna på varandra sen säger vi "Que Pasa? Que Pasa!", så jaaa, jag och Johanna ringde en taxi och körde en spontanare till Que Pasa! Asroligt
avslut på en mysig kväll.
Nu ska jag duscha, plugga lite mer och sen sova! Hörs i morgon.

2012-01-22 | 20:53:58 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Lycka till med pluggandet,efter ännu en händelserik weekend kram mormor

2012-01-22 // 21:35:02
» anne-sofie

Stackars dig som får lov att plugga lite mellan alla äventyr. Skriv mer det är jätteroligt.

Anne-Sofie

2012-01-24 // 16:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback