Torsdag 26 februari!

TAAAAAGGGAAAA FOTBOLLSMATCH!
45 minuter kvar sen går stapeln av fotbollsmatchen mot Nairobi International School! Nu ska jag köra uttal med min lärare på spanska. Bingo!

2012-01-26 | 13:19:07 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Hej Manda makaron! Jag följer din blogg slaviskt ska du veta! Du verkar ha det hur bra som helst! Men erkänn att du längtar hem, bara lite? ;) Imorse när jag åkte till jobbet lyssnade jag på gårdagens Wake up call, då lurade dem en tjej som skulle till Kenya på fredag! Tror att det kan vara nån elev från skolan i götet som kommer och hälsar på er;) Kul samtal var det iallafall! Saknar dig! Kramar Sofia!

2012-01-26 // 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback