13 dagar

Om 13 dagar och lite drygt två timmar sitter jag i skolbussen på väg på flygplatsen. Fattar ni att jag är hemma om 14 dagar! Det känns så jäkla konstigt.

Helgen har gått lika snabbt som alla andra helger gjort vilket är mindre roligt. Redan söndag liksom och imorgon börjar åter en jobbig vecka med en massa plugg. Å andra sidan har jag sommarlov näst nästa vecka så jag ska nog stå ut. Samtidigt som man inte ser fram emot detta sommarlov på samma sätt som man gjort tidigare. Har i alla fall haft en bra helg. I fredags var jag, Axelina och Max ute och åt middag innan vi drog till Que Pasa, fiesta. I lördags åkte jag och Axelina hem till Christoffer. Vi var först och handlade lite på Lavington Green, köpte glass för 2 kronor, fett gott. Efter det gick vi hem till chrille-man och chillade där hela dagen. Åt pannkakor med banan och chokladsås, hoppade studsmatta, spelade wii och cyklade. För övrigt bodde han fett fint och stort så det var chill-pill. När vi kom hem åt vi middag sen till junction och därefter utgång igen.
Idag har jag varit på toy och fyndat, man får aldrig nog av det placet! Sen var det feting god middag, åt så mycket att jag var tvungen att sova en halvtimme och nu har jag precis städat hela rummet inklusive skurat och dammsugit golvet och bäddat rent i sängen min. Välbehövligt kan jag ju säga! Nu måste jag duscha och plugga, inte lika fest.
Aa vad mer? ses om två veckor!
Saknar Masai mara! galet avundsjuk på natur breddnings-gänget som är där nu och ska hjälpa lejon och elefanter...

2012-05-20 | 21:30:05 | Kenya 2011/12 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback