31 dagar kvar...

Evighet sedan ett blogginlägg men helt ärligt har jag inte tillräckligt med tid för att uppdatera bloggen när det endast är 31 dagar kvar tills skolavslutningen.
Men vad har hänt de senaste dagarna om inte att jag nu mera är 18 år!!!!! galna bananer! Hade en jättebra födelsedag som firades rejält.......... Riktigt roligt!
Annars då, lediga måndag och tisdag vilket är rejält skönt. Igår (måndag) var jag, Johanna och Axelina på junction och åt sushi sen åkte jag, Axi och Gabbi till New Life Home och lekte med alla ungar i någon timmen, det var mys. På kvällen hade vi ångest vad vi skulle hitta på eftersom att det trots allt var valborg. Slutade med att vi vart ett stort gäng som åkte till Westgate och kollade på bio! vi såg filmen Hunger Games som alla snackar konstant om. Den var helt ok, inte direkt en Manda-film om man säger så.... Dock var det sjukt nice biograf. Kunde sitta var man ville, stora och softa säten! För 50 kronor fick man biobiljett, valfri läsk, popcorn och inget mindre än en korv. HAHA! Sen när började man äta korv på en bio? Men det var gött.
Vi fick sitta i kö hur länge som helst eftersom att trafiken kaosar ut totalt när det regnar här vilket ledde till att vi missade en kvart i början av filmen med det var spillerill. Kom hem till internatet igen strax efter 12 och då hängde vi runt lite innan jag gick och la mig. Skön kväll med andra ord. Idag borde jag plugga, plugga och plugga. Har fett mycket att göra så det är bara att sätta igång! Egentligen skulle jag vilja åka tillbaka till Westgate för att checka massaj-marknaden eller åka till barnhemmet men hinner fasen inte det. Tiden går för fort och jag vill inte åka hem!


2012-05-01 | 11:59:23 | Kenya 2011/12 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Madde

Manda vår vän! Hoppas du hade en underbar 18 års dag . Ja du har inte lång tid kvar men vi längtar efter dig. Kolla posten de närmsta dagarna. Kram till dig😉

2012-05-01 // 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback