Sommarlov

Som rubriken säger har jag princip sommarlov. Så JÄVLA GALEEEEEETTTTTTTTT!!!!!!
Har inga "riktiga" lektioner kvar utan allt som återstår är betygsnack och en köttig labbrapport som jag håller på med nu. Fattar ni? Så sjukt overkligt.
Imorgon är jag ledig, på måndag är jag ledig, på tisdag har jag två betygssnack, onsdag ledig och torsdag skolavslutning! HEJ JAMBO!
Samtidigt som det är världens lättnad att tvåan är över och jag bara har ett år kvar i skolan känns det lite sorgligt. Jag åker för bövulen hem om 9 dagar! och har nyss upptäckt att jag har 12 timmar i Istanbul, hapyface. Ensam. Känns bra.
Njuter som bara den av sista tiden nu. Ute och åt igår och idag var det lunch på Art! Måste köra fiesta nu sista veckan. På lördag ska kartongen som ska skickas hem vara packad, detta är overkligt. Jag vill inte.
Bild från typ tredje dagen, Kibera.
Jag och Axelina pluggar flitigt i bibblan, i träningskläder.... Nu blir det långdusch och bastu!

2012-05-24 | 19:58:11 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Gud Manda vad tiden gott fort! Det här året har bara sagt svisch....,känns som det var igår vi vinkade av dig på Arlanda och fällde en och annan tår och nu kommer du hem igen och ett helt skolår är avklarat. Otroligt! Härligt att du kommer hem men jag förstår din frustration och ångest men som sagt vi längtar efter dig och din härliga humor, värme, skratt och positivitet. Ska bli härligt att få ha dig hemma ivartfall i sommar sen får vi se vad hösten bjuder på?! Puss min älskling, du är så bra! 

2012-05-24 // 20:32:35
» pappa

Skönt att du kommer hem snartså att du kan visa upp allt du lärt dig där nere plocka undan efter dig, städa, tvätta, laga mat och snacka lite svahili... Puss på dig min älskling/ Pappa

2012-05-24 // 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback