Filmkväll

Gårdagen spenderades faktiskt på boardingen. Mötte upp Moa vid halv 4 någongång sedan drog vi till boardingen ohc blev kvar där fram till halv 10 någon gång på kvällen. Faktiskt riktigt mysigt att uppleva en internatkväll på nytt, kvällfika i bamba var självklart höjdpunkten!
Idag har jag gått till skolan, haft biologi och Swahiliprov (som kändes bra), friskis + svettis sen gick jag och Moa till yaya och handlade frukt, choklad, grösaker och dipp för vi ska ha filmkväll! Jag som princip aldrig på film har bett Isak ladda ner "en oväntad vänskap" som alla säger ska vara svinbra så Moa ska komma hem till mig så ska vi ha filmkväll! 
Juste, på väg till yaya från skolan träffade jag även på skolan gamle vakt Cristiano eller något liknande. Det var roligt värre att träffa på honom!!! Han blev nog glad, förvånad över att jag var tillbaka men kände igen mig det gjorde han i alla fall! 
Nu ska jag hoppa in i duschen, woop! 

2012-11-19 | 17:06:25 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Ha en trevlig filmkväll, den är jättebra kramar mormor

2012-11-19 // 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback