hej hej sommar

Igår var en oklar dag. Gjorde väldigt mycket samtidigt som jag inte gjorde någonting. Däremot gjorde jag något som jag fortfarande är väldigt arg över, jag sumpade chansen att få TRÄFFA AKON in real life..... Riz, en kompis, ringde mig ett antal gånger på morgonen men orkade inte svara dels för att jag trodde det handlade om biljetter samt låg jag och sov. Får sedan reda på att han försökt ringa mig för att jag skulle få följa med honom och träffa Akon, BRA MANDA! Blev så sjukt arg när jag fick reda på att det var därför, är fortfarande arg för den delen men ska bannemig träffa honom ikväll!!! Var ute igår med bland annat någon grabb från en känd grupp/band whatever, här nere (Camp Mulla för den som vill googla) och han lovade mig att han skulle fixa så jag fick träffa Akon och nu har han sagt det så då får han tusan se till att det sker! 
Aja, färdigsnackat om det. Eller nej, lyssnar på Akon och taggar galet till ikväll för tillfället! Akon som är den enda musiken som gått på repeat den senaste veckan för mig och resterande halva internatet, typ.... Men det är kul! 
Hur som, igår drog jag som sagt till skolan och åt köttbullar. Sen åkte jag, Maja, Elvira och Moa till Yaya och hängde där ett tag, Moa hade hittat en assoft restaurang så vi häne upper på deras takterass! Efter åkte vi tillbaka till skolan för vi skulle se boysens fotbollsmatch på Impala. Dock bangade alla så det blev walk over och endast en träningsmatch. Lökade där ett tag innan vi gick över till Impala i alla fall där det var event eller Octoberfest, mindre kul för det var för dyrt för oss att gå in haha. Åt BBQ på skolan innan vi åkte till Junction och sen Long Bar! Rolig kväll blev det hur som. 
Idag sitter princip alla och gör högskoleprovet så jag hade tänkt försöka göra lite nytta och kanske plugga (!) innan jag måste till skolan för att hämta biljetter och mina grejor... Har tvättat, något bra! Sen blir det förmodligen en sväng till Moa och sen Bistron innan vi drar till Carnivore och lö Akon som det tjatats om en jädrans massa. 
Ha det bra folket.
Camp Mulla bror
 
 

2012-10-27 | 11:05:26 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback