Mina betyg...

Jag undrar hur många länder detta kuvert passerat. Detta är nämligen mina betyg från förra året som jag aldrig fick... Men nu har jag fått dom! Efter att dom levererats till Sverige, kört en vända där och sedan returnerats till Kenya igen. Det roliga är att dom returnerades den 29e JUNI, idag är det den 29e oktober... Kenyanas work fast, fast! 

Nu sitter jag och pluggar, har tråkigt så jag äter torkade annanaser för tillfället, vad gör ni?
JUSTE, fick VG+ på mitt Biologi prov som jag knappt pluggade till, hade ju som sagt pluggat till fel saker på måndagen så hade endast en kväll på mig att plugga. Gissa om jag blev chockad på resultatet? Lika chockad som lärare Pär blev faktiskt, ha ha...... 

2012-10-29 | 19:59:00 | Kenya 2012/13 | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Manda bra bra bra, du ibland får man ha lite tråkigt!!! Nu. Hade du ju en kul helg igen!!! Jag är lite orolig för Emma och mamma med stormen som de pratat om i USA men får inte tänka på det. Men du min vän ha det bra, du som jag brukar säga skolan är det som skall prioreteras. (Bli inte arg)hälsa Faiza och Peo kramar mormor

Svar: Äsch, tror stomen inget är att oroa sig för, själv lever jag i en av det farligaste städerna men mår prima (peppar, peppar ta i trä)! än så länge verkar det inte ha kommit någon storm, du kan nog vara lugn. Kram
mandaqv.blogg.se

2012-10-29 // 21:24:33
» [email protected]

Tack min älskling sov gott kram mormor

2012-10-29 // 22:24:08
» [email protected]

Tack min älskling sov gott kram mormor

2012-10-29 // 22:24:30
» Din bästa kusin Sofia :)

Klart jag ska uppdatera dig med bilder:) Om några veckor får vi förhoppningsvis reda på om det gömmer sig en flicka eller pojke där inne!;) Jag gissar på en pojke! Kramar!

2012-10-30 // 09:03:22
» pappa

Jag har det bra här hemma och har just messat med Emsingen som är evakuerad gill en lägenhet utan vatten och el. men det är ju det som är äventyret och saker man minns. Dessutom spar hon en massa stålar på att inte shoppa massa strunt. skulle vara kul att få skypa lite ( har försökt 1000 ggr). Tusen pussar från pappa och Alma..

Svar: Haha ja men dom åkte ju ändå till new york för att shoppa, lite segt för dom ;) Ja men har du skaffat ett skype-konto eller? ladda ner skype, skaffa ett konto och sen hör du av dig så kan vi skypa! puss puss, ge alma en megakram också !
mandaqv.blogg.se

2012-10-30 // 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback