One day left

Idag har jag och Maja sovit i sofforna ute på verandan i Zebra på håltimmen och efter skolan gått till Junction. Men då följde även Frida och Emil med. Vi handlade massa mat (godis) till det 15-timmars långa tåget imorgon, kommer bli fett. Faktiskt lite taggad på att löka tåg. Av någon anledning saknar jag allt lökande har jag upptäckt, löka i mitt rum, löka zebra, löka mt. Kenya, löka bussresor, löka tåg. Kallades ju dock lökdolf så det blir la gött att få leva upp till det på riktigt imorgon och den kommande natten. Bästa kupégänget också, jag, Maja, Frida och Elin!! fest. Här är deras bloggar om ni vill läsa, appråpå ingenting.
www.lillaafrika.blogg.se
www.enmaja.blogg.se
www.kenyakid.blogg.se
Sen då, gick till skolan igen och hämtade min väska sen tog jag bussen hem och nu har jag panik över att jag måste ta tag i mig själv och börja skriva min oerhört tråkiga uppsats i historian som ska vara inne 00.00, sen måste jag ju packa också! Men det hinner jag imorgon. Hörde rykten om att Mutuku ska komma hem till oss och städa lite imorgon, fett roligt om han kommer. En riktig bror-rafiki det där! Okej nu vet jag inte ens vad jag snackar om, gör allt för att undvika pluggandet....

Linneas och Amandas hyllning till Mutuku förra året på boardingavslutningen, poppis på skolan! 

2012-10-11 | 17:12:00 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Amanda

Mombaaaaasaaa!!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. I hate you!!!!!
Heheh fin video btw!

Ska försöka boka Kenya!!!!! måste bara snacka med min mentor och kolla att det går att prao där, hehehe, vad är bäst? en skola, barnhem?? ska vara ett företag, help you mandzink to come to her moma! puuussss bästa du

2012-10-11 // 19:08:02
» [email protected]

Manda, skriv ner uppsatsen så har du det gjort slipper du grunna på det mer. Lycka till take care in Mombasa kramar mormor

2012-10-12 // 08:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback