Sunny day

Kvällen hemma hos Ella var nog den mest godaste på länge, och jag är helt kär i hennes hus. Har tillochmed skakat hand på att jag någon gång i mitt liv ska bo där!! Helt sjukt fin lägenhet. Blev helt till mig och då ska vi inte tala om när vi kom upp på övervåningen och en ENORM takterass öppnade sig. Så sjukt jäkla galet fint var det. Och det blev ju ganska mycket bättre när man satt uppe på takterassen i solnedgången och åt hemmagjort tacos. Himmelriket. Sedan kom efterrätten, svensk sommartårta med grädde, marräng och jordgubbar, kunde inte bli mer legendariskt!  
Igår var jag ledig från skolan så satte på mig träningskläder och sprang/gick till skolan sedan hade jag en timmes kött-tennis i solen och därefter var jag död. Åkte hem och duschade, chillade ett tag och sen åkte jag till Junction och träffade Sanna och Olivia. Efter ett tag gick vi tillbaka till skolan och åt middag, köttbullar med sylt, brunsås och potatis, sjukt gott!!!!! 
Nu sitter jag i soffan och Rosie är här med Noel och Maja. Vad som händer idag är oklart, jag vill till Westgate och hänga, titta på bio och käka mat, några ska till vattenlandet så kanske hänger på där. Får se!
Ha det bra i Svedala, här skiner solen och det är varmt som bara den! 

2012-10-06 | 10:50:44 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Vad härligt det låter Manda,att sitta på takterassen och njuta. Här skiner också solen idag även att det är kallare här men mys ändå. Hoppas du har en bra helg. Kramar till dig och hälsa familjen mormor

2012-10-06 // 12:15:53
» [email protected]

Vad härligt det låter Manda,att sitta på takterassen och njuta. Här skiner också solen idag även att det är kallare här men mys ändå. Hoppas du har en bra helg. Kramar till dig och hälsa familjen mormor

2012-10-06 // 12:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback