Åter söndag

Blev inget barnhem utan istället ett besök till Toy. Insåg hur mycket jag saknat det när jag gick runt där utan tillräckligt med pengar. Köpte ett par jäkla converse för 1300 kes vilket i och för sig bara är 100 kronor men fortfarande. Dom var dyra, men dock väl behövliga. Ett par vita, låga converse är princip ett måste (!) och jag hade inga så jaa, det var ändå ett bra inköp! Köpte också en keps till Masai Mara men jag gillar inte keps, saknar min safari-hatt som jag av någon konstig anledning lämnade kvar i Sverige.. HALLÅ, det är liksom nu som jag behöver den! Får väl köpa en ny......... 
Mer än så har jag egentligen inte gjort idag. Drog mig till skolan med alla andra peeps och stannade på BBQ vid poolen! Riktigt gott må jag säga. Kött, potatis, sallad, tzatsiki, majskolv och gud vet allt. Till efterrätt var det grillad annanas med kanel, sjukt gott. Allt jag hade i pengaväg kvar var 15 shilling så jag blev oturligt nog tvungen att ragga upp 5 shilling till och ta bussen hem innan mörkret hann komma. För när det är mörkt får man inte åka buss och taxi är för dyrt.. 
 

2012-09-16 | 21:37:34 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mammasen

Låter som en härlig söndag!
Puss & kram

2012-09-16 // 21:54:18
» pappa

Hej på dig min älskling allt verkar bra med dig men för det så saknar jag dig inte mindre. tusen pussar....

2012-09-17 // 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback