Back home

Hemma från Hell's Gate och en bra resa. Jag har klättrat i berg, cyklat tills jag trott att döden var kommen, vandrat i galet coola raviner, hängt med zebror, sovit i tält, kissat i skogen och sjungit låtar runt en lägereld under stjärnklar himmel, jag har haft det bra. Vi kom hem runt femtiden igår eftermiddag. Jag åkte hem på en gång, åt middag, tog en efterlängtad dusch och tvättade håret två gånger. Åkte sedan till Art där resterande svenska skolan befann sig! Blev en redig fiesta med mycket snack och tjat. 
Idag, söndag, inledde jag dagen med baugett som PO varit och handlar, salami och juice. Gott var det. Vi har varken haft el eller internet under dagen så lökade med min dator tills dess att den dog. Ringde Sanna och började knalla mot skolan. Hängde en stund i korridor två innan jag, Elin, Cornelia och Sunshine bestämde oss för att gå till Java och äta lite... Hängde där i någon timme innan det blev Nakumatt och hemgång. Hängde på internatet med lite peeps. Kollade på när alla åt middag, kycklingklubbor med ris! Vid 18.15 knallade jag, Elin, Maja och Emil till Junction åter igen för att möta upp några andra på Artan. Därefter kom Christoffer och Anna och sedan gick vi tre till Mediterraneo och åt en redig Pepper Steak, riktigt mysigt var det! Därefter skjutsade Lars (Annas pappa) hem oss och nu har jag precis duschat. Är galet trött men imorgon börjar jag inte förens vid lunch så då får jag sova ut!
Tänkte skriva ett mer ingående inlägg om Hell's Gate med lite bilder när jag får orken och tiden, förmodligen imorgon men vi får la se!
Puss och god natt
Zebror i Hell's Gate


 

2012-09-02 | 21:46:13 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

God natt sov gott

2012-09-02 // 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback