Borstar tänderna

Skriver mitt första inlägg på iphonen, ballt! Borstade nyss tänderna som rubriken så fint beskriver. Annars då? Har gått i skolan, hängt på Java under lunchen, slutat skolan, hängt på internatet, dansat Afrikansk dans, spelat tennis, ätit köttbullar med potatis och brunsås (sjukligt gott), lyssnat på en föreläsning om HIV/aids, hängt lite mer på internatet ock åkt hem. Sammanfattat en bra men lång dag som avslutas på topp eftersom jag är ledig imorgon!!!!!!
Planer för morgondagen har jag dock! Inget latandes utan 11.00 ska jag stå redo på tennisplanen med racket i högsta hugg och köra men första tennislektion för denna termin! Vid två-tiden ska jag, Sunshine, Maja, Elin och Frida dra oss mot barnhemmet och hänga där ett tag. Därefter får dom till största sannorlikhet pallra dig hem till mig ett tag sen väntar fredagsfika och restaurang! Bara sådär känner jag att morgondagen kommer bli en bra dag, vilket gillas starkt!
Puss och kram


2012-09-06 | 20:59:55 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Härligt borstade tänder en skön säng och kudde och imorgon lite sovmorgon tennis och sedan besök på barnhemmet låter som en bra morgondag ha det bra Manda sov gott mormor

2012-09-06 // 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback