Fy tusan

FY TUSAN vad jag gillar Masai Mara och Basecamp. Ville inte åka hem för fem öre men det är jag vilket fall som helst nu, hemma. Haft det sjukt jäkla bra. Spelat fotboll på savannen med massajer medan resterande folk gick guidning, sett en lejonfamilj äta en gnu och en giraff springa. Kollat på en stjärnklar himmel och aldrig velat åka därifrån. Sovit till ljuden av lejonvrål och flodhästar.
Ikväll ska jag sova hos Annis så bilder kommer imorgon! Taxin väntar.
Puss 

2012-09-22 | 17:46:20 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Vad härligt ni måste haft, på masai mara.( ni hittar väl inte på något igen mormors prat) du vet att jag tänker på dig kramar mormor

2012-09-22 // 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback