Gårdagen

Igår så hängde jag, Moa och Maja med på idrotten fast vi egentligen slutat skolan.. Eftersom att vi ändå behövde träna kunde vi ju lika bra vara med på skolans idrott! Sedan kom Anna Bohlin från förra året till skolan vilket var jäkligt kul! Har inte träffat henne på hela sommaren så det blev ett kärt återseende... Vi hängde därefter hela kvällen, gick ut och käka och prata om allt mellan himmel och jord. Vi träffade Riz och hängde med honom ett tag innan dom droppade mig hemma igen. Mysig kväll!
Idag är min sista skoldag, fest. Ledig imorgon! Så då ska jag och sunshine, förmodligen några fler, ta tummen ur röven och ta oss till barnhemmet. Har velat gå dit nu flera gånger om men det har aldrig funnits tid över, jag har liksom inte ens varit på Toy, skäms! På kvällen väntar restaurang och köttbuffé med skolan!!

2012-09-06 | 08:14:31 | Kenya 2012/13 | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

HejManda. Krama de små barnen från mig vad roligt att du hade en bra dag och mycket träning härligt. Kramar

2012-09-06 // 09:02:26
» Mammi

Hej bästa Manda,
Blir så avis på dig känns som du trivs och njuter och har det så bra. Är jätte glad för din skull!
Som sagt pussa på dem söta småttingarna....
Puss från mamma

2012-09-06 // 09:18:43
» maja

myttare

2012-09-06 // 09:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback