gårdagens festligheter

Igår var det som sagt både min mammas och Majas födelsedag! Firade Maja gjorde vi hela dagen och jag tror hon tyckte att det minst sagt var en väldigt lyckad födelsedag! Vid halv fem samlades alla på Fridas rum och sedan hade vi bett Maja vara redo och finklädd till halv och då komma till Fridas rum. Maja åkte på en groundning förra helgen och skulle på så vis inte fått gå ut på sin födelsedag men Frida hade lyckats övertala Helenén att vi skulle få gå till Junction och äta middag. Maja hade ingen aning om detta utan trodde att hon skulle behöva fira sin 18-årsdag inne på internatet... Vi överraskade med sång och sedan tog vi med henne till Phonesian som är en Japansk/Libanes restaurang. Riktigt mysigt och jag käkade mix makiiii vilket är 16 bitar sushi för 80 kronor!! 


Klantig som vanligt glömde jag min kamera (MÅSTE BLI BÄTTRE) därför snor jag bilder från Elin.... 

Hela gänget som var ute och käkade + Elin bakom kameran!
MIIIIX MAKI 

Nu ska jag snart gå mot Yaya och möta Christoffer för vi ska handla glass, chokladsås och bananer sen ska vi laga pannkakor! Gillar typ inte ens pannkakor men jag har varit sjukt sugen på detta så vi tänkte köra fredags brunch efter som jag är lediiiig på fredagar fram till höstlovet!!! Tror tusan jag ska festa på Nutella också. Kan bli riktigt gott.

2012-09-14 | 10:23:01 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Härligt att Maja fick en fin födelsdag på sin 18 årsdag och härlig lunch paj,verkar som ni har det bra lyxigt med ledig fredag.ha en bra helg och hälsa Faiza och Peo kram mormor

2012-09-14 // 20:10:23
» Axelina

MAKI!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

2012-09-15 // 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback