Onsdag - gårdagen

Igår hade jag fullt upp från morgon till kväll så att jag inte ens hann skriva ett litet blogginlägg... 
Det började med skola och därefter hade boysen sin första fotbollsmatch i serien vilket självklart var något som behövdes supportas! Så vid tre hoppade jag och en hel hög andra människor in i bussen som tog oss ut mot Karen och St. Christopers school. Var riktigt roligt med fotbollsmatch faktiskt. Vi supportade som bara den och sjöng alla möjliga hejarramsor. Dock förlorade vi med 3-1 fast vi var bra ändå...
Jag har haft lite ångest för att jag inte hunnit träna någonting denna vecka så kravet att jag skulle följa med på fotbollen var att jag skulle springa hem. Sagt och gjort, jag och Susanna hurtiga som tusan sprang hela vägen hem från där att man kunde springa vill säga då trottoarer inte är en självklarhet i detta land. Hur som var det så mycket traffik att vi hann springa hem innan första bussen tog sig igenom gaten, ganska grymt jobbat om jag får säga det själv!  
Dock hann det bli för mörkt för att jag skulle hinna springa hela vägen hem så det fick bli att ringa taxi. Under tiden som jag väntade på taxin samlade jag pluspoäng genom att dela ut annanasjuice till vakterna och sen hade vi saftkalas! Riktigt trevligt. När jag tillslut kom hem sa Faiza att vi skulle ut och äta middag med Eva, Moa, Saga på deras pappas restaurang så det blev direkt hopp in i duschen och ombyte därefter hämtade vi upp familjen Wiberg och åkte sedan till Valley Arcade och Moniko´s som restaurangen heter. Jätteeeegod mat och roligt var det!! Kom inte hem förens efter 10 någongång och då blev det matteplugg för hela slanten sen var jag så trött att jag inte orkade göra något mer... 
BRA dag med andra ord och idag är det torsdag vilket betyder att det imorgon är fredag och sen är jag glad för då är det helg!!

2012-09-27 | 07:46:07 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Hej Manda, vad du verkar ha det bra är glad för din skull vet en som saknar dig ( din syster) vila dig imorgon. Kramar mormor

2012-09-27 // 08:03:11
» Axelina

Dags för en uppdatering snart kanske?????????????

2012-10-01 // 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback