School again

Precis hemkommen från Greenhouse! Varit där med Christoffer och ätit avskeds-sushi med Johanna som åker hem till Svedala ikväll. 
I skolan har jag hängt med Pärsa och naturarna till National museum och snake park, jag har ju som sagt räknats som naturare den sensaste veckan..... (schtek)! Helt ok på museumet, sjukt mycket uppstoppade fåglar så förstod varför Pär valde att åka dit då han älskar fåglar! När vi kom tillbaka åt vi lunch sen hade vi lektion igen med Pär. Är helt slut av allt snack om djurarter, populationer, fotosyntes och allt annat natursnack. 
Nu måste jag plugga plugga plugga då jag har två prov denna vecka. Mindre kul. Speciellt när jag blev tvungen att äta middag ute idag och samma sak imorgon då Sanna och Isak fyller år, jobbigt att vara poppis som Faiza brukar säga - ha ha ha... 
Juste, en surprise kanske kommer upp ikväll, riktigt fett........ Eller?  

2012-09-24 | 20:05:15 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Vad jobbigt du har det....:) Plugga pä nu så du klarar dina prov!  Det har hon helt rätt i Faiza, jobigt att vara populär! Men ganska nice. Härlig bild! Du ser ut att njuta. Puss och kram mammi  Hälsa din familj i Kenya!

2012-09-24 // 20:25:41
» [email protected]

Det låter, svårt då man är poppis. Men plugga på så går det bra. Kramar och hälsa Faizas och Peo

2012-09-25 // 07:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback