Äventyr

Färdigpackad (nästan) och hemkommen från middag och mys med lö gäng från last year, suuupermys! Sista kvällen med Amanda också, tråkigt som bara den men det har verkligen varit kul dom här två (!) dagarna vi endast hann se, verkligen ingen tajming men så blir det ibland... Åt i alla fall en fett god laxpasta vill jag lova!

Skolan börjar bestiga Mt. Kenya imorgon medan jag, Hanna och Moa sätter oss på en buss tidigt imorgonbitti för att sova en natt i en massaj-by då jag måste till en skola där och intervjua rektorn. Mitt projektarbete... På fredag börjar det riktiga äventyret mot Tanzania och Zanzibar som är det slutgiltiga målet! Det blir buss genom hela Tanzania, tvärs igenom hela jäkla landet, för att sedan förhoppningsvis ta oss med båt ut till Zanzibar. Kommer förmodligen inte ha internet särskilt ofta så guess that we hörs om 11-14 dagar si sådär!
Hadé för det kommer jag!


2013-02-06 | 21:19:45 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Manda ha det nu så bra, var rädda om varandra och håll ihop är inte för nyfiken som jag sagt tidigare de har ett annat tänk en vi ser på saker med andra ögon. Ta det lungt och ha en bra upplevelse!!!!! Gör ett bra projekt också. Många kramar till er mormor

2013-02-07 // 07:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback