17 januari

Försöker ringa Hanna för hon har ringt men nu svarar hon inte, woop. Sen ska jag borsta tänderna, duscha och plugga psykologi för jag har prov imorgon. Livet leker, imorgon är det fredag sen 2.5 skolvecka kvar och därefter lov. Nedräkningen har börjat!
Haft första studentmötet idag också, första seriösa. 4.5 månad kvar sen smäller det, nedräkningen har verkligen börjat! Unnade mig själv en massage idag också, det var värt. Hade feting ont i axlar och nacke men nu är det bra. 50 spänn för en timme, jo tack. Vet inte vad jag babblar om men ha det bra, tjohej! Juste, flagnar i hela jäkla facet också så det är spår. Är rosa-fläckig här och var och det är inte fint. Men så går det när man bestiger en vulkan och solen är stark och jag glömde smörja in mig, trots att jag varit duktig och tagit med mig solkräm... Typiskt Manda Stenqvist.

 

2013-01-17 | 18:09:38 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mammi

Puss min älskling ❤

2013-01-17 // 19:08:30
» Bettan

Maggan <3

2013-01-17 // 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback