kenya

 Det är inte svårt att förstå varför jag frälst mig vid detta land när man ser denna film. 
Masai Mara på nytt om någon månad, längtar!

2013-01-16 | 10:11:47 | Kenya 2012/13 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mammsen

Vilken underbar film.....<3 Förstår dig till fullo. Helt underbart jag är riktigt avis på dig Manda, du har det verkligen hur bra som helst.
Puss från din mamma som saknar dig och älskar dig men är glad för dig att du älskar ditt Kenya så mycket. Glad att du fått denna möjöighet!

2013-01-16 // 11:07:51
» Anonym

Håller med mamma fantastisk film jag förstår att man längtar ut igen bland djuren människorna och barnen, alltid så glad och generade. Härlig film kramar mormor

2013-01-16 // 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback