Psykologi

Sitter på min psykologi-lektion och är lite smått stressad över allt plugg, högen börjar växa och jag kan inte göra speciellt mycket eftersom min dator är sönder men ska iväg till en Mac-butik imorgon och se om dom kan fixa den! För övrigt längtar jag till nästa vecka då det är lov på nytt och då det bär av till en massaj-by och därefter Tanzania!! Ska bli megakul!
Idag väntar plugg och imorgon restaurang då Jonna som praktiserar på förskolan här och bor hemma hos oss fyller år så det blir la bra! Stefan ska bjucka. Han som var här i höstas, Jonnas låtsaspappa. Och Stefan är po och Faizas sons frus pappa! Komplicerat. Men det blir kul, hejs


2013-01-29 | 10:56:58 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mammi

Oj det var invecklat men det blir nog trevligt.
Hoppas dem kan ordna datorn!! Vad är dem som hänt, har du någon aning?
Tanzania och massaj by vad spännande. Men ni tar det försiktigt. Puss mammi <3

2013-01-29 // 13:19:57
» Anonym

Oj vad det händer saker hoppas man kan fixa datorn har du någon garanti på den??? Som du kanske kan använda men ta det lungt och ha det bra hälsa alla kramar mormor

2013-01-29 // 15:36:28
» Anonym

Oj vad det händer saker hoppas man kan fixa datorn har du någon garanti på den??? Som du kanske kan använda men ta det lungt och ha det bra hälsa alla kramar mormor

2013-01-29 // 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback