tjoho

Vad har hänt sedan sist? Jo, musikcafé och matteplugg var det i torsdags. Mys med musikcafé! Då kommer en massa föräldrar till skolan och så uppträder alla barnen, fest. 
I fredags tog jag mig i kragen och gick på morgonens mattelektion som jag inte ens behöver gå på. HUR BRA? kände mig jäkligt duktig i alla fall. Efter 70 minuters lektion gick jag till Junction och mötte upp Frida och tillsammans gick vi och köpte Majsmjöl (UGALI) samt kakor och sedan åkte vi ner till Kibera och Florence skola. Tappade ju som sagt bort min mobil med alla nummer för någon vecka sen, inklusive hennes, så åter igen blev det en glaaaad överraskning med sång och dans när vi klev innanför plåtdörren! Delade ut lite kakor och "lekte" med barnen innan jag blev tvungen att åka tillbaka till skolan. Vi ska tillbaka nästa fredag igen för då har dom deras graduating så då skulle vi få vara med! 
Fick lite bråttom vid lunchen, kastade i mig mat sedan iväg på psykologilektion. Överlevde första fredagen, känns bra! Efteråt hängde vi bara runt på internatet innan vi gick till Junction och sen FIne Brezee där vi spenderade kvällen! 
Har glömt min mobilladdare hos Moa så måste till skolan för att låna någons då min mobil har nada batterias. Sedan ska jag träffa Anna tror jag och så får vi se vad det blir av dagen! 
Hej svejs 

2012-11-17 | 09:39:08 | Kenya 2012/13 | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» [email protected]

Låter som bra torsdag och fredag såg bilderna från musikcafet. Härligt med alla barn i olika storlekar, vad bra att ni kunde ge barnen i Kibere mjöl och kakor. Att psykologin gick bra det är alltid tänkvärt att ta in nya influenser. Hoppas ni har det bra i helgen tusen kramar. Mormor

2012-11-17 // 09:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback