Födelsedagsfirande

Idag fyller både Isak och Sanna 18 år vilket har firats med en riktig brak-middag på Osteria med 27 deltagande som sedan avslutades med karaoke kväll på Casablaca! Jag har med andra ord haft en grymt rolig och mysig kväll med en massa underbara människor!
Själva dagen i sig var ju inte lika intressant, gick i skolan och hade matte, religion och historia! Hoppade engelskan för jag hade världens magknip och mådde illa men det visade sig var en smärre tabbe då dom princip endast åt chokladtårta och sjöng för Sanna... Ella och Karl hade tydligen bakat under lunchrasten men aja, sånt händer! Nu ska jag snart sova då jag är förbannat trött som alltid, jag fattar inte. Ska börja gå och lägga migi åtta på kvällarna....


2012-09-25 | 21:41:36 | Kenya | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Låter som en bra ide och gå till kuddby lite tidigare. Du kanske har brist på någon vitamin eller bara sömnbrist, hi hi :) Tänk på det bästa Mandis. Love you <3 mammi och din bästa lilla syster hälsar

2012-09-25 // 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback