Städdag

Idag har jag varit duktig och städat!
Ganska behövligt faktiskt....
Lampskärmen var på och dammsugaren var trasig, men det funkade ändå väldigt bra, kom in i alla hörn. Nu är mitt rum superfint! Amanda var med som underhållning;

2011-09-18 | 22:02:09 | Kenya 2011/12 | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Amanda

Åh gud vilken söt tjej på bilden längst ner. Henne skulle jag vilja se ut som,fin hatt också!

2011-09-19 // 19:19:43
» Maisan

Hej Manda! Du är verkligen duktig på att skriva spännande, reflekterande och roligt. Förutom att du är duktig fotograf. Samla anteckningar och foton så kan du göra en reseberättelse när du kommer hem. Berätta lite mer hur det är i skolan.

Här är det en vacker höstdag. Dan klipper gräset, hundarna sover och jag sitter vid datorn.

Kramar från oss alla.

2011-09-20 // 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback