Fredag

Första fredagen sedan jag kom hit spenderades till en början i parken Aboretum med quiz och promenad, det va la trevligt! Vi kom tillbaka till skolan strax innan lunch och efter lite mat i maggen hängde vi kvar på skolan innan jag och Chrille-man tog bussen till Yaya. Tog en sväng förbi Java och drack feting goda Icetean med smak av passion fruit! Sen gick jag hem, tog en dusch, fixade mig, mötte upp Moa vid Yaya och sen splittade vi en taxi till skolan, hämtade upp ett gäng andra och sedan gick vi och hängde på Bistron i cirka en timme innan det bar av mot skolan åter igen. Halva 7 rullade bussen iväg mot Simba saloon där en middag bestående av kött väntade, det var g o t t !
 

Blev droppad hemma av bussen så var hemma strax innan 12 och sen var den trevliga dagen över. Imorse ringde klockan vid halv 10, gick upp åt lite frukost, klädde på mig, borsta tänderna sen började jag knalla mot skolan och aktivitetsdag. Gick en liten omväg och kom fram 5 minuter för sent. Vi blev indelade i lag och hade sedan aktiviteter fram till 1-tiden då det grillades hamburgare till lunch. Hängde kvar på skolan någon/några timmar och sedan åkte jag med PO hem igen. Somnade ett tag när jag kom hem! Känns inte som jag gjort någonting alls idag men det kan ju vara skönt det med, även om jag är fett uttråkad för tillfället....... 
Ska ta och hitta på något för här kan jag inte sitta hela kvällen, då kommer jag väl ruttna.

2012-08-25 | 15:38:51 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback