Regn, regn och regn

Varit en helt ok skoldag med 3.5 lektioner, halva matten blev inställd.. Hade en timmes håltimme precis innan lunch så jag, Sanna och Kialt gick till Junction och handlade skåplås och kalender sedan pausade vi på Java innan vi gick tillbaka och åt lunch! Efter skolan lökade jag och Sannis runt någon timme innan det var dags för volleyboll. Var jätte många som kom och ville vara med vilket var kuligt och Pärsa fick glänsa som volleyboll-proffs! Spelade i cirka en halvtimme innan himlen totalt öppnade sig och regnet ÖSTE ner. Men vi fortsatte i alla fall, tills dess att alla var genomblöta, och då menar jag genomblöta! 
Min plan var att jag skulle springa hem men den gick inte som planerat då vägarna, eller rättare sagt trottoarerna, regnar bort och det inte längre finns någonstans att springa. Så ja, PO kom och hämtade mig och sedan åkte vi hem till Faiza. Jag duschade och därefter åt vi middag. Köttbullar i tomatsås med potatismos och grönsaker, mycket gott vill jag lova! 



2012-08-28 | 19:08:16 | Kenya 2012/13 | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback